Zoeken

Tripletest: Suzuki GSX-R600 vs GSX-R750 vs GSX-R1000

Pagina 11

31 maart 2006
Inhoudsopgave
Tripletest: Suzuki GSX-R(acing)
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6
Pagina 7
Pagina 8
Pagina 9
Pagina 10
Pagina 11

Technische gegevens

 Merk/Model  
  Suzuki GSX-R600 k6  
  Suzuki GSX-R750 k6  
  Suzuki GSX-R1000 Yoshimura 
               
 Motor              
 Type     vier-in-lijn     vier-in-lijn     vier-in-lijn 
 Koelsysteem     Vloeistof      Vloeistof     Vloeistof  
 Cilinderinh.     599 cc      749,1 cc     999 cc 
 Boring x slag     67x42,5 mm     70x48,7 mm     73,4x59mm 
 Compr. verh.    12,5:1      12,8:1     12,5:1 
 Klepaandr.     DOHC, 4 kleppen per cilinder      DOHC, 4 kleppen per cilinder     DOHC, 4 kleppen per cilinder 
 Ontsteking     Digitaal      Digitaal     CDI-onsteking 
 Starter     Elektrisch      Elektrisch     Elektrisch 
 Benzinetoev.     Injectie, dubbele injectoren     Injectie     Twin-injectoren 44mm gasklephuizen 
 Smering    wet sump"     wet sump"     wet sump" 
 Vermogen *    124 pk @ 13.000 tpm    150 pk @ 12.800 tpm    206 Pk @ 11.800 tpm 
 Koppel *    72 Nm @ 10.800 tpm    86 Nm @ 10.800 tpm    134 Nm @ 9.500 tpm 
               
 Transmissie                 
 Aantal versn.     6, constant mesh    6, constant mesh    6, constant mesh 
 Primaire red.     tandwielen    tandwielen    tandwielen 
 Finale red.     o-ring ketting    o-ring ketting    o-ring ketting 
 Koppeling     Nat, meervoudig platen, anti-hop, kabelbediend    Nat, meervoudig platen, anti-hop, kabelbediend    Nat, meervoudig platen, anti-hop, kabelbediend 
                 
 Chassis              
 Frame     Aluminium brugframe    Aluminium brugframe    Aluminium twinspar 
 Wielbasis     1.400 mm   1.400 mm    1.405mm 
 Balhoofdhoek     23º45"    23º45"    23,8° 
 Naloop     97 mm    97 mm    96mm 
 Vering voor     Upside-down ø41mm, volledig instelbaar    Upside-down ø41mm, volledig instelbaar    Kayaba UPSD 43mm met WP binnenwerk, volledig instelbaar 
 Vering achter     Mono link, volledig instelbaar    Mono link, volledig instelbaar    WP Monoshock, volledig (high- en lowspeed) instelbaar 
 Veerweg voor     120 mm    120 mm    120mm 
 Veerweg achter     130 mm    130 mm    130mm 
 Voorrem     Dubbele schijf 310mm, 4-zuiger radiale remtang    Dubbele schijf 310mm, 4-zuiger radiale remtang    Dubbele Lucas 310mm schijf / radiale 4-zuiger remtangen 
 Achterrem     Enkele schijf 220mm, 2-zuiger remtang    Enkele schijf 220mm, 2-zuiger remtang    Enkele 220mm schijf / 2-zuiger remtang 
 Voorband     120/70 17"    120/70 17"     120/70-17" 
 Achterband     180/55 17"    180/55 17"    190/50-17" 
                  
 Afmetingen                 
 Lengte     2.040 mm    2.040 mm    2.030mm 
 Breedte     715 mm    715 mm    710mm 
 Hoogte     1.125 mm    1.125 mm    1.130mm 
 Zadelhoogte     810 mm    810 mm    810mm 
 Drooggewicht     161 kg    163 kg    164 kg 
 Tankinhoud     16,5 liter    16,5 liter    18 liter 
 Reserve     n.b.    n.b.    n.b. 
                  
 gegevens                 
 Klein rijbewijs     na aanpassing    nee    No way dude! 
 Garantie     2 jaar    2 jaar    2 jaar 
 Adviesprijs NL     € 11.290,00    € 12.990,00    € 23.000 
 Adviesprijs BE    € 10.800,00    € 11.449,00    - 
 Importeur NL     B.V. Nimag    B.V. Nimag    B.V. Nimag 
      tel: 0347-349749    tel: 0347-349749    tel: 0347-349749 
      www.suzuki.nl    www.suzuki.nl    www.suzuki.nl