Tripletest: Suzuki GSX-R600 vs GSX-R750 vs GSX-R1000
Pagina 11
31 maart 2006
Inhoudsopgave |
---|
Tripletest: Suzuki GSX-R(acing) |
Pagina 2 |
Pagina 3 |
Pagina 4 |
Pagina 5 |
Pagina 6 |
Pagina 7 |
Pagina 8 |
Pagina 9 |
Pagina 10 |
Pagina 11 |
Technische gegevens
Motor | |||
Type | vier-in-lijn | vier-in-lijn | vier-in-lijn |
Koelsysteem | Vloeistof | Vloeistof | Vloeistof |
Cilinderinh. | 599 cc | 749,1 cc | 999 cc |
Boring x slag | 67x42,5 mm | 70x48,7 mm | 73,4x59mm |
Compr. verh. | 12,5:1 | 12,8:1 | 12,5:1 |
Klepaandr. | DOHC, 4 kleppen per cilinder | DOHC, 4 kleppen per cilinder | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Ontsteking | Digitaal | Digitaal | CDI-onsteking |
Starter | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch |
Benzinetoev. | Injectie, dubbele injectoren | Injectie | Twin-injectoren 44mm gasklephuizen |
Smering | wet sump" | wet sump" | wet sump" |
Vermogen * | 124 pk @ 13.000 tpm | 150 pk @ 12.800 tpm | 206 Pk @ 11.800 tpm |
Koppel * | 72 Nm @ 10.800 tpm | 86 Nm @ 10.800 tpm | 134 Nm @ 9.500 tpm |
Transmissie | |||
Aantal versn. | 6, constant mesh | 6, constant mesh | 6, constant mesh |
Primaire red. | tandwielen | tandwielen | tandwielen |
Finale red. | o-ring ketting | o-ring ketting | o-ring ketting |
Koppeling | Nat, meervoudig platen, anti-hop, kabelbediend | Nat, meervoudig platen, anti-hop, kabelbediend | Nat, meervoudig platen, anti-hop, kabelbediend |
Chassis | |||
Frame | Aluminium brugframe | Aluminium brugframe | Aluminium twinspar |
Wielbasis | 1.400 mm | 1.400 mm | 1.405mm |
Balhoofdhoek | 23º45" | 23º45" | 23,8° |
Naloop | 97 mm | 97 mm | 96mm |
Vering voor | Upside-down ø41mm, volledig instelbaar | Upside-down ø41mm, volledig instelbaar | Kayaba UPSD 43mm met WP binnenwerk, volledig instelbaar |
Vering achter | Mono link, volledig instelbaar | Mono link, volledig instelbaar | WP Monoshock, volledig (high- en lowspeed) instelbaar |
Veerweg voor | 120 mm | 120 mm | 120mm |
Veerweg achter | 130 mm | 130 mm | 130mm |
Voorrem | Dubbele schijf 310mm, 4-zuiger radiale remtang | Dubbele schijf 310mm, 4-zuiger radiale remtang | Dubbele Lucas 310mm schijf / radiale 4-zuiger remtangen |
Achterrem | Enkele schijf 220mm, 2-zuiger remtang | Enkele schijf 220mm, 2-zuiger remtang | Enkele 220mm schijf / 2-zuiger remtang |
Voorband | 120/70 17" | 120/70 17" | 120/70-17" |
Achterband | 180/55 17" | 180/55 17" | 190/50-17" |
Afmetingen | |||
Lengte | 2.040 mm | 2.040 mm | 2.030mm |
Breedte | 715 mm | 715 mm | 710mm |
Hoogte | 1.125 mm | 1.125 mm | 1.130mm |
Zadelhoogte | 810 mm | 810 mm | 810mm |
Drooggewicht | 161 kg | 163 kg | 164 kg |
Tankinhoud | 16,5 liter | 16,5 liter | 18 liter |
Reserve | n.b. | n.b. | n.b. |
gegevens | |||
Klein rijbewijs | na aanpassing | nee | No way dude! |
Garantie | 2 jaar | 2 jaar | 2 jaar |
Adviesprijs NL | € 11.290,00 | € 12.990,00 | € 23.000 |
Adviesprijs BE | € 10.800,00 | € 11.449,00 | - |
Importeur NL | B.V. Nimag | B.V. Nimag | B.V. Nimag |
tel: 0347-349749 | tel: 0347-349749 | tel: 0347-349749 | |
www.suzuki.nl | www.suzuki.nl | www.suzuki.nl |