Test: Over Cheaters... (en de Master Bike)
Pagina 14
8 augustus 2006
Inhoudsopgave |
---|
Test: Over Cheaters... (en de Master Bike) |
Pagina 2 |
Pagina 3 |
Pagina 4 |
Pagina 5 |
Pagina 6 |
Pagina 7 |
Pagina 8 |
Pagina 9 |
Pagina 10 |
Pagina 11 |
Pagina 12 |
Pagina 13 |
Pagina 14 |
Technische gegevens
Motor | |||
Type | Vier-in-lijn | Vier-in-lijn | V Twin 60° |
Koelsysteem | Vloeistofgekoeld | Vloeistof | Vloeistof |
Cilinderinhoud | 636cc | 750 cc | 998 cc |
Boring x slag | 68 x 43,8mm | 70x48,7mm | 97 x 67,5 mm |
Compr. verh. | 12,9:1 | 12,5:1 | 11,8:1 |
Klepaandrijving | DOHC, 4 kleppen per cilinder | DOHC, 4 kleppen per cilinder | 4 kleppen per cilinder, DOHC |
Ontsteking | Digitaal | Digitaal | digital transistorised |
Starter | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch |
Benzinetoevoer | injectie | Injectie (2 injectoren per cilinder) | Elektronische brandstofinjectie |
Smering | wet sump | wet sump | dry sump |
Vermogen | 130 Pk @ 14.000 tpm | 150 pk @ 12.800 rpm | 143 pk @ 10.000 tpm |
Koppel | 70,5 Nm @ 11.500 tpm | 86,3 Nm @ 10.800 rpm | 101 Nm @ 8.000 tpm |
Transmissie | |||
Aant. versnel. | 6, constant mesh | 6, constant mesh | 6, constant mesh |
Primaire red. | tandwielen | Tandwielen | tandwielen |
Finale red. | ketting | O-ring ketting | o-ring ketting |
Koppeling | nat, meerplaten, kabelbediend, anti hop | nat, meerplaten, kabelbediend, anti hop | nat, meerplaten, hydrau-bediend, anti hop |
Chassis | |||
Frame | Perimeter, pressed-aluminium | Aluminium brugframe | aluminium twin-spar frame met alu swingarm en linksysteem |
Wielbasis | 1.390 mm | 1.400 mm | 1418 mm |
Balhoofdhoek | 25º | 23º45 | 25º |
Naloop | 106 mm | 97 mm | 101,7 mm |
Vering voor | Upside-down¸41mm, volledig instelbaar | Showa¸41mm Upside-Down, volledig instelbaar | 43 mm Öhlins UPSD-voorvork met TiN coating, volledig instelbaar |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, volledig instelbaar | Mono link, volledig instelbaar | Öhlins racing monoschokdemper |
Veerweg voor | 120 mm | 120 mm | 120 mm |
Veerweg achter | 135 mm | 130 mm | 133 mm |
Voorrem | dubbele schijf¸300mm, Tokico 4-zuiger radiale remklauw en radiale rempomp | dubbele schijf¸310mm, Tokico 4-zuiger radiale remklauw en radiale rempomp | dubbele schijf¸320mm, Brembo 4-zuiger radiale remklauw en radiale rempomp |
Achterrem | enkele schijf,220mm , eenzuiger remklauw | Enkele schijf¸220mm , 2-zuiger remklauw | enkele schijf¸220mm, Brembo 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 17" | 120/70 17" | 120/70 17" |
Achterband | 180/55 17" | 180/55 17" | 180/55 17" of 190/50 17" of 190/55 17" |
Afmetingen | |||
Lengte | 2.065 mm | 2040 mm | 2035 mm |
Breedte | 715 mm | 715 mm | 730 mm |
Hoogte | 1.110 mm | 1125 mm | 1135 mm |
Zadelhoogte | 820 mm | 810 mm | 810 mm |
Drooggewicht | 164 kg | 163 kg | 185 kg |
Tankinhoud | 17 liter | 16,5 liter | 18 liter |
Reserve | n.b. | n.b. | 4 liter |
Gegevens | |||
Klein rijbewijs | nee | Nee | nee |
Garantie | 2 jaar | 2 jaar | 4 jaar |
Adviesprijs NL | € 11.998,00 | € 12.990,00 | € 17.990,00 |
Adviesprijs BE | € 10.690,00 | € 12.000,00 | n.b. |
Importeur NL | Kawasaki Benelux | B.V. Nimag | Moto Tricolore |
Telefoon | 023-5670500 | 0347-349749 | 0347-349839 |
www.kawasaki.nl | www.suzuki.nl | nl.aprilia.com |