Zoeken

Test: BMW C 400 X

Conclusie

25 juni 2018

Bij mekaar kun je lang en kort praten over de C400X, maar het is wat het is. Je bent langer bezig over z’n uiterlijk dan hoe het rijdt en dat is natuurlijk helemaal prima. Vind je blauw niet mooi, dan is er altijd nog wit en een zwarte zit er ook nog aan te komen. Vind je de ruit niet groot genoeg, dan is er nog een grotere, net alsnog een paar andere accessoires. Wordt geregeld. En als er nou nog iets niet is, dan komt dat vanzelf. Ik heb al meer mensen horen vragen om een koffer. Kappen en draaien, en dat liefst eindeloos vaakWaarom zou ik niet weten, maar goed... je kunt het maar willen. De chique versie heeft al aardig wat opties aan boord, inclusief het keyless systeem waardoor je nooit meer je sleutel uit je zak hoeft te halen. Of dat op de grachtengordel ook zo goed werkt moeten we nog zien, maar het hoeft niet… je kunt altijd de gewone versie met sleutel nemen. Ben je ook in een keer klaar. 

Oftewel. Met de nieuwe C400X stapt BMW in de populaire, goed verkopende middenklasse en kunnen bijvoorbeeld de Yamaha X-Max 400, Burgman 400 of Kymco Xciting 400 hun borst natmaken. De prijs van de BMW zou standaard onder de 7000 euro moeten blijven, dat beloven ze, maar met de accessoires kom je er waarschijnlijk toch boven. De echte prijs moet nog bekend gemaakt worden.

tussensprints, remmen, afwerking

er is altijd een meerprijs voor accessoires en opties. Gewoon rekening mee houden


Dus Vincent, hoe leuk is die scooter nou?