Test: Ducati Monster 696+
6: Technische gegevens
12 september 2008
Motor | L-Twin cilinder, 2 kleppen per cylinder, lucht gekoeld |
cil. Inhoud | 696 cc |
Boring x slag | 88 x 57.2mm |
Compr. Verh. | 10,7:1 / 10.7:1 |
*vermogen | 58.8kW - 80pk @ 9000 rpm |
*Koppel | 69,6 Nm @ 7750 rpm |
Benzine inj. | Siemens electronic fuel injection, 45mm inlaatkelken |
Uitlaat | 2 aluminium dempers |
Emissie | Euro 3 |
Versn. Bak | 6-speed |
Prim. Red. | tandwielen |
Fin. Red. | Ketting; tandwiel voor 15; tandwiel achter 45 |
Koppeling | APTC wet multiplate, hydraulic control |
Frame | Hybrid-Trellis frame |
Wielbasis | 1450 mm |
Balhoofdhoek | 24° |
Steering angle | 32° |
vering voor | Showa 43mm upside-down voorvork |
veerweg voor | 120mm |
voorwiel | 3-spaaks lichtmetaal |
voorband | 120/60 ZR 17 |
Vering achter | Sachs monoshock, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
veerweg achter | 148mm |
achterwiel | 3 spaaks lichtmetaal |
achterband | 160/60 ZR 17 |
voorrem | 2 x 320mm disc, 4-zuiger radiale remklauw |
achterrem | 245mm disc, 2-zuiger remklauw |
tankinhoud | 15 l (waarvan 3,5 l reserve) |
** Drooggewicht | 161Kg |
Zadelhoogte | 770mm |
Max. hoogte | 1129mm |
Max. lengte | 2100mm |
Garantie | 2 jaar onbeperkte kilometers |
Adviesprijs NL | € 8632,- en € 9028,- voor 696+ |