Zoeken

Introductie Honda FMX 650

Pagina 5

20 maart 2005
Inhoudsopgave
Introductie Honda FMX 650
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6

Conclusie

Hoe de FMX te beoordelen? Met de doelgroepkopers in het achterhoofd lijkt het erop dat Honda weer een sterk staaltje serieus denken heeft afgeleverd. Alle onderdelen van de motor, of het nou de vering is of de remmen, het vermogen of de styling of zelfs de zitpositie, zijn fijngetuned om precies dat publiek aan te spreken wat Honda voor ogen heeft. Enige kanttekeningen zijn wel: deze motor is dan wel ingeschaald als goede “tweede aankoopâ€ÃƒÆ’‚, maar waarschijnlijk zal het slechts echt succesvol zijn

Dit vonden we goed
  • Zitpositie
  • Controle
  • Prijs ook Dit vonden we minder
  • Misschien in de praktijk tikje tam
  • 2 kW verschil...
  • Hier het bewijs: Lelijkerd zit daadwerkelijk zelf in de helm. En zo"n fisheye maakt het er niet beter op.

    als de eerste aankoop een stuk minder in zijn mars heeft. Het verschil tussen de verplichte 25 kW en de geleverde 27,7 kW is niet echt noemenswaardig groot en het ligt er dus maar aan waar een koper vanaf komt of hij of zij hier voldoende geïnteresseerd naar kijkt. Helaas maar waar staart een koper zich maar al te vaak blind op cijfertjes, want zou je daar doorheen prikken dan zie je dat hier een motor staat die eenvoudigweg voldoende te bieden heeft. Met name in de verstedelijkte gebieden zal een motor als deze welhaast ideaal geplaatst zijn. Goedkoop, robuust, eenvoudig in het gebruik en niet te vergeten onwijs veel lol, want er bestaat ook gewoon een Nederlands woord voor fun. Hoeveel Honda ook gepoogd heeft een Tonka-motor op de markt te zetten, hoeveel mensen hier bloedserieus op hebben zitten zwoegen in alle fasen van ontwikkeling, het is en blijft, op een zo eerbiedig mogelijke manier, one hell of a toy.