Zoeken

Test: MFR Ducati Mutant

Technische gegevens

28 februari 2023

Merk/model MFR Ducati Mutant
Motor
Type Tweecilinder 90° L-Twin
Koelsysteem Luchtkoeling
Cilinderinhoud 1.078 cc
Boring x slag 96 x 71,5 mm
Compr. verh. 10,5:1
Klepaandrijving DOHC, 2 kleppen per cilinder
Ontsteking Digitaal
Starter Elektrisch
Benzinetoevoer Magneti Marelli Injectie, 45 mm gasklephuizen
Smering Wet sump
Vermogen 110 pk @ 7.900 tpm
Koppel 115 Nm @ 4.800 tpm
Transmissie
Aantal versnellingen 6, constant mesh
Eindoverbrenging O-ring ketting
Koppeling droog, meervoudige plaat, hydraulische bediening
Chassis
Frame Vakwerkbuisframe
Wielbasis 1.980 mm
Balhoofdhoek 37°
Naloop 151 mm
Vering voor Öhlins 48 mm upside down, volledig instelbaar
Vering achter Öhlins monoshock met progressief linksysteem, volledig instelbaar
Veerweg voor 190 mm
Veerweg achter 130 mm
Voorrem Enkele schijf Braking 330 mm, Brembo Monobloc radiale 4-zuiger remklauw
Achterrem Enkele schijf Braking 220 mm, dubbele Brembo 2-zuiger remklauw - waarvan een gelinkt aan de voorrem
Voorband 200/50 18" Metzeler op gemodificeerd 6" brede 5-spaaks Marchesini velg
Achterband 300/35 18" Metzeler op gemodificeerd 10" brede 5-spaaks Marchesini velg
Afmetingen
Lengte n.b.
Breedte n.b.
Hoogte n.b.
Zadelhoogte 725 mm
Gewicht 215 kg rijklaar, zonder benzine
Tankinhoud 30 liter
Reserve n.b.
Gegevens
Rijbewijsklasse A
Garantie n.v.t.
Prijs vanaf 600.000 Rand
Fabrikant Moto Frisoli Racing, Edenvale, Zuid-Afrika