Zoeken

Test: Ducati Monster 696+

6: Technische gegevens

12 september 2008
Inhoudsopgave
Test: Ducati Monster 696+
2: Kennismaking
3: Koude start
4: Thuiskomen met klamme laarzen
5: Conclusie
6: Technische gegevens
Motor L-Twin cilinder, 2 kleppen per cylinder, lucht gekoeld
cil. Inhoud 696 cc
Boring x slag  88 x 57.2mm
Compr. Verh. 10,7:1 / 10.7:1
*vermogen 58.8kW - 80pk @ 9000 rpm
*Koppel 69,6 Nm @  7750 rpm
Benzine inj. Siemens electronic fuel injection, 45mm inlaatkelken
Uitlaat 2 aluminium dempers
Emissie Euro 3
Versn. Bak 6-speed 
Prim. Red. tandwielen
Fin. Red.  Ketting; tandwiel voor 15; tandwiel achter 45
Koppeling  APTC wet multiplate, hydraulic control
Frame Hybrid-Trellis frame
Wielbasis 1450 mm
Balhoofdhoek 24°
Steering angle 32°
vering voor Showa 43mm upside-down voorvork
veerweg voor 120mm
voorwiel 3-spaaks lichtmetaal
voorband 120/60 ZR 17
Vering achter Sachs monoshock, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar
veerweg achter 148mm
achterwiel 3 spaaks lichtmetaal
achterband 160/60 ZR 17
voorrem 2 x 320mm disc, 4-zuiger radiale remklauw
achterrem 245mm disc, 2-zuiger remklauw
tankinhoud 15 l (waarvan 3,5 l reserve) 
** Drooggewicht 161Kg
Zadelhoogte 770mm
Max. hoogte 1129mm
Max. lengte 2100mm
Garantie 2 jaar onbeperkte kilometers
Adviesprijs NL € 8632,- en € 9028,- voor 696+

ducati_monster_696_wzr.jpg