Zoeken

3D: Dragracen met Diavel en Dragster

Conclusie

20 oktober 2015
Inhoudsopgave
3D: Dragracen met Diavel en Dragster
Drachten
Zo groen als gras
Conclusie
Technische gegevens

Drachten

Dus wat hebben we nu geleerd? Dat je niet altijd op een eerste indruk moet afgaan. Maar ook dat Dragracen echt leuk is en we begrijpen de verslaving die men hier aan ervaart. Je hoeft maar een timing neer te zetten en je bent zo uren zoet met proberen de allerbeste tijd neer te zetten. Finetunen van machine, maar ook vDragracers RunEn dit is dan je beste run. Heb je uiteindelijk je start in orde, knalt 'ie er nog voorbij. Maar het telt niet, gelukkig.... wie heet er nou zo? Werkelijk?an je reactievermogen en de manier waarop je bij groen licht de motor op z’n flikker geeft. Echt tof en we begrijpen nu ook een stuk beter de lol van de verlengde Hayabusa’s, turbo’s en overige toevoegingen. En de V8’s, wheeliebars, nitro en idioot hoge vermogens, maar dat terzijde. De drempel is laag, dus waarom zou je het niet eens proberen?

Wat de motoren zelf betreft hebben ze beide onweerlegbaar hun uiterste best gedaan. En eigenlijk is de uitkomst ook precies de voorspelde; we wisten al dat de Diavel alles in zich had om een sprintkanon te zijn en we hadden ook vooraf al kunnen voorspellen dat dit met de Dragster wel eens moeilijker zou kunnen zijn. Moeilijker, maar niet onmogelijk. Het meeste effect daarop heeft nog steeds de persoon in het zadel. Oneigenlijk gebruik? Vast wel, maar een lolletje moet kunnen. En de machines zijn er ook zonder een krasje vanaf gekomen, dus is er nog steeds niks aan de hand. Soms moet je gewoon eens lekker uit de band springen.

Drachten