omvangrijke samenwerking Vespa met Coca Cola Light
Naast nieuwe 2010 modellen heeft Vespa op de Salon in Brussel een samenwerkingsverband aangekondigd met Coca Cola in de Benelux. Gedurende een half jaar zullen de krachten worden gebundeld om het 25-jarig bestaan van Coca Cola Light in de Benelux te vieren met aantrekkelijke consumentenacties.
Vespa staat bekend als één van de bekendste en sterkste merknamen ter wereld en hoeft op dat gebied slechts een enkeling boven zich te dulden. Eén daarvan is Coca Cola, door velen beschouwd als het allersterkste merk ter wereld. Samen met Vespa heeft ’s werelds bekendste frisdrankfabrikant een grootscheepse campagne ontwikkeld om inwoners van de Benelux te laten weten dat Coca Cola feest viert. Gedurende 26 weken zijn er bij tal van acties van Coca Cola prachtige prijzen te winnen, waaronder maar liefst 200 exclusieve Vespa-scooters.
Een half jaar lang worden het jubileum van Coca Cola Light en de diverse acties gecommuniceerd via maar liefst 96 miljoen Coca Cola actieverpakkingen en een groots opgezette televisiecampagne, die bedoeld is om niet minder dan 30 miljoen mensen in de Benelux minimaal drie keer met de merken Coca Cola en Vespa te confronteren.
Het officiële startschot voor het jubileum van Coca Cola werd tijdens de persdag van het Salon gegeven en binnenkort maken Vespa en Coca Cola meer informatie bekend over de diverse consumentenacties.